QUICK UPDATE






Hi guys! Holiday has already started but this holiday doesn't feel like it because there's common test straight up. Meh. Hasn't posted anything since the start of June so I thought I should do a quick update! So far I've spent my holidays catching up with friends and of cos getting my well deserved rest (which seem insufficient, still).

As for today, I spent my entire afternoon trying to touch up on my tumblr, which involves lots of coding and I actually got stucked for about 7 hours? It kept failing me and it turns out to be just because of a phrase damn! But all's well now:) By the way, I've created another Instagram account @V.eralyn to document my hair, fashion and some random blabbers. It's kinda like a photo diary of mine so do check it out!

Alright, ending with photos of me/food/random stuffs from my gallery! I don't even rmb taking them haha but that should pretty much make it up for the days that I hasn't been blogging (if I ever rmb to snap them) And did I mention that Vlog 2 should be up soon? I'm about 70% done with editing so stay tune! ^-^


You know there's a huge time gap btw these 2 photos because of the difference in hair color haha!









Side note: Common test in about a weeks' time I should probably get my ass started

Hello sunshine! I'm a lifestyle blogger that blogs about anything and everything I find it interesting or worth sharing with ☺ This is also where I document my interest for fashion, food and beauty. You can find out more by clicking here. Hope you enjoy your stay here! ☼

Previous
Next Post »
0 Comments